השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית

    דרכי הגשת מזונות

    תביעת מזונות מנומקת היטב

    תביעת מזונות מנומקת היטב תתקבל אצל הצד המשלם בקלות רבה יותר. דמי המזונות נקבעים על פי קריטריונים חשובים וברורים. יש צורך להתבסס על נתוני הכנסה ושכר, הוצאות שוטפות קיימות ונתונים אחרים. במידה וקיימות הסכמות – ההסכם בין שני הצדדים ייחתם במהירות, יחסית. עו"ד מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה וגירושין עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

    תביעת מזונות מנומקת היטב – בעזרת ייעוץ משפטי

    תביעת מזונות מנומקת היטב עשויה לעזור רבות שהרי הכספים נדרשים לאישה למחייה. משום כך, יש חשיבות רבה למעורבות עורך דין המכיר את התחום לעומק. הוא יודע איך לקבוע את הסכומים המקסימאליים עבור לקוחתו. כך על פי הכנסות הבעל ומצבו הפיננסי, צורכי האישה, הכנסותיה ועוד. הכלל הוא שהיא אמורה להמשיך וליהנות מהכנסה ורמת חיים דומה למה שהורגלה בעבר. יש לציין עוד כי היא אינה חייבת לעבוד כתנאי לקבלת המזונות. מאידך, גם הבעל אינו חייב להכריחה לצאת לעבודה למעט מקרים ספציפיים הקבועים בחוק. ניתן לשלול את זכאותה למזונות במקרים מיוחדים אבל בכל אחד צריך להביא לבית הדין הוכחות תומכות ונחרצות הנוגעות למקרה הספציפי. היעדר הסכמות בנושא מזונות ימנע הכנת הסכם גירושין וכל התיק יועבר לבית משפט להכרעתו. ניתן להגיש תביעה בבית דין לענייני משפחה או בבית הדין הרבני. לכל בית דין יש יתרונות וחסרונות ושווה לקבל ייעוץ מוקדם בנושא.

    פתיחת תיק והגשת תביעה

    עורך הדין יכול להגיע למסקנה כי  קיימים פערים מהותיים בין הצדדים שלא ניתן לגשר עליהם בעת המשא ומתן ההדדי. היות ומדובר על כספים שנדרשים לניהול אורח חיים סביר, הרי שהוא יגיש תביעה בבית המשפט. הוא יצרף מסמכים תומכים, יביא תקדימים משפטיים ויציג טיעוניו המשכנעים הנוספים לטובת קבלת פסיקת דין מיטיבה ללקוחתו.

    שירות ממשרד מסודר

    עו"ד מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה וגירושין עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ, ליווי משפטי ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים והשתלמויות, וכן, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. היא תשרת בשמחה נוספים.

    השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן