השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית

    עורך דין גירושין בפתח תקווה

    עורך דין גירושין בפתח תקווה מייעץ ומלווה

    עורך דין גירושין בפתח תקווה מייעץ ומלווה ביעילות ובמומחיות בני זוג המצויים בהליכי פרידה. גירושין הינו הליך כואב ומתיש אבל צריך לעבור אותו בצורה המוצלחת והקלה ביותר. ניתן לפתור את המחלוקות בהסכמות ואז התהליך יהיה קצר. במקרים בהם המחלוקות קשות מדי יהיה צורך בהכרעת בית המשפט. עו"ד מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה וגירושין עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

    עורך דין גירושין בפתח תקווה מייעץ ומלווה – עד לסיום התהליך

    עורך דין גירושין בפתח תקווה מייעץ ומלווה לאורך כל התהליך עד לסיומו. מעורבותו חשובה מאחר והוא מכיר היטב את כלל המחלוקות הקיימות ויודע להציע הצעות מוסכמות על שני הצדדים. הנושאים העיקריים עליהם קיימות מחלוקות הינם חלוקת רכוש, דמי מזונות, הסדרת הטיפול בילדים כלכלתם העתידית, חינוכם ועוד. חלוקת הרכוש פתירה מאחד ומדובר על כספים או נכסים שניתן להעריך את השווי שלהם. את הנכסים ניתן למכור ואת הכספים המתקבלים לחלק בין הצדדים. לחילופין, יכול צד אחד לרכוש את חלק הנכס השייך לבן הזוג. נושא הילדים הינו מורכב יותר בגלל המשימות המורכבות בטיפול בהם לאורך שנים  וכי מדובר בעניינים הקשורים ברגשות. הסדרה בהסכמות תשמור על מערכת היחסים הטובה וההוגנת גם לעתיד. כך למען השני הצדדים והמשפחה המורחבת שלהם. הסכמה כזאת טובה לעין ערוך מאשר הגעה לבתי משפט שם אין לאף אחד מהצדדים השפעה על הפסיקה שתגיע.

    ייצוג בבית הדין

    בתי משפט מעורבים כאשר אין הסכמות, במקרים בהם צד אחד חושב שמגיע לו לקבל יותר, בגלל התעקשות ובסיטואציות אחרות. עורך הדין יכול כאן לייצג היטב את לקוחו. הוא יטען לטובתו, יביא מסמכים התומכים בגרסתו, יציג תקדימים משפטיים וינסה לקבל את זכויותיו.

    שירות ממשרד מעולה

    עו"ד מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה וגירושין עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ, שקיפות, שיחות בגובה העיניים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך זמן. היא תשרת בשמחה נוספים.

    השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן