השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית

    עורך דין לענייני ירושה ראשון לציון

    עורך דין ירושות ראשון לציון

    כאשר מישהו נפטר ואינו מותיר אחריו בן או בת זוג, בני המשפחה האחרים מקבלים את העיזבון בירושה. בדרך כלל מדובר בהקדש מזומן שניתן לילדים או לנכדים, אך ירושה עשויה לכלול גם נכסים כמו מניות ונדל"ן, ובמקרה של מחלוקות משפחתיות, עורך דין לענייני ירושה ראשון לציון מסייע לבני המשפחה להסדיר את הסכסוך. עורכת דין מעיין סבג, מומחית לענייני משפחה, מלווה משפחות בתהליכי קיום צוואות וחלוקת ירושות.

    עורך דין לענייני ירושה ראשון לציון מסדיר את חלוקת העיזבון

    חלוקת הנכסים נקבעת במהלך תהליך תכנון העיזבון, כאשר נכתבת צוואה ומיועדים יורשים או מוטבים. הצוואה מפרטת מי יקבל מה. כדי לחלק את הכול באופן שווה, אפשר פשוט לרשום את המוטבים. אם יש להשאיר פריטים מסוימים לאנשים מסוימים, יש לפרט זאת בצוואה.

    כדי שהליך הירושה יתחיל, יש להגיש צוואה. בית המשפט לענייני משפחה בוחן את הצוואה, מאשר מנהל עיזבון ומעביר נכסים כדין למוטבים כמפורט. לפני ההעברה, מנהל העזבון יסדיר את כל יתרת החובות של המנוח, בפיקוח של עורך דין לענייני ירושה ראשון לציון.

    איך עובדת הירושה כשאין צוואה?

    הירושה הופכת להיות הליך מורכב אם המנוח לא תיאר את חלוקת הנכסים לפני המוות. במקרה זה, על בית משפט לצוואה לקבוע את רצונו של המנוח. בית המשפט לענייני משפחה יבדוק אם המנוח ציין את המוטבים במניות, חשבונות בנק, חשבונות תיווך ותוכניות פרישה. נדל"ן, תכשיטים, ירושה ורכוש אחר יכולים להיות קשים יותר להקצאה.

    לאחר שנערכת תוכנית ברורה ומקיפה לחלוקת הירושה, בית המשפט ממנה מנהל עזבון שיחלק את הנכסים בין בני המשפחה. תהליך זה עשוי להימשך חודשים או שנים עד להסדר המחלוקות, ולכן חשוב לשכור שירותי עורך דין לענייני ירושה ראשון לציון, שילווה את בני המשפחה בתהליך וייצג אותם מול הרשויות.

    ייעוץ משפטי לניהול ירושה

    קבלת ירושה היא זמן מצוין למצוא יועץ משפטי, במיוחד כשאין ודאות לגבי האופן הנכון להתנהלות הטובה ביותר, וסביר להניח שיהיו לכם שאלות.

    לעורכת דין מעיין סבג יש ותק של שנים רבות בליווי משפחות בדיני קיום צוואות וחלוקת ירושות, והיא תלווה אתכם לאורך התהליך.

    השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן