השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית

    עורך דין לענייני ירושה פתח תקווה

    עורך דין ירושה פתח תקווה

    כאשר אדם נפטר, יש לחלק את נכסיו באופן העולה בקנה אחד עם החוק ולפי ההנחיות שהשאיר בעודו בחיים, כפי שנאמר בצוואתו. עורך דין לענייני ירושה פתח תקווה מלווה אנשים בעריכת צוואות וניהול עיזבונות, מזיהוי נכסי עזבון ומוטבים ועד לחלוקת נכסים וירושות. עורכת דין מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה, מלווה משפחות בתהליכי חלוקת ירושות.

    מהו עורך דין לענייני ירושה פתח תקווה?

    עורך דין לענייני ירושה פתח תקווה הוא עורך דין מורשה שעובד עם מנהלי העזבון והנהנים בעיזבון להסדרת ענייני המוריש. במקרים מסוימים, ניתן להימנע מהצוואה אם כל נכסיו של המוריש הונחו בנאמנות. נאמנות יכולה להבטיח העברה חלקה של רכוש מחוץ לבית המשפט ולהליכים משפטיים.

    עורך הדין מעורב בדרכים שונות בהתאם לנסיבות המיוחדות של אותו עיזבון. מעורבותו תלויה בערך נכסיו של המוריש והאם הייתה לו צוואה אחרונה במועד פטירתו. במקרים בהם לא קיימת צוואה, מוטבים מגישים תביעות ותובעים על מה שהם סבורים שמגיע להם.

    במצבים בהם קיימת צוואה עלולים להתעורר אתגרים באשר לתוקף הצוואה, שיובילו גם להתדיינות אפשרית.

    מה עושה עורך דין מומחה לירושות?

    באופן ספציפי, להלן כמה מהמשימות הנפוצות בתחום אחריות עורך דין לענייני ירושה פתח תקווה, והשירותים שהוא מספק למוטבים בתהליך קיום צוואה:

    • גביית תמורה מפוליסות ביטוחי חיים.
    • אבטחת נכסי עיזבון.
    • הכנה והגשת כל המסמכים הנדרשים על ידי בית משפט לענייני משפחה.
    • ניהול חשבון עו"ש העיזבון.
    • העברת נכסים על שם המוריש למוטבים המתאימים.
    • ביצוע תשלום סופי של נכסים למוטבים לאחר ששולמו כל החשבונות.

    יש לכם שאלות לגבי ייצוג של עורך דין מומחה לירושות?

    ללא ייצוג וליווי מקצועי של עורך דין לענייני ירושה פתח תקווה, משפחות עלולות לאבד את זכאותם בקיום הצוואה ומימוש הירושה. במקרי ערעורים על צוואות או סכסוכים שנוגעים לירושות, חשוב לשכור שירותי איש מקצוע שאינו מעורב, שינהל את המקרה מול הרשויות המתאימות.

    לעורכת דין מעיין סבג יש ותק של שנים רבות בדיני משפחה והיא תשמח לענות על שאלותיכם. היא מסייעת מדי יום למשפחות שמתמודדות עם ירושות, עיזבונות וצוואות, אז צרו קשר היום כדי לקבל ייעוץ מקצועי להסדרת ירושה.

    השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן