השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית

    עורך דין גירושין בתל אביב

    עורך דין גירושין בתל אביב אחראי, בין היתר, על עריכת הסכם גירושין, מסמך כתוב הנושא את בני הזוג ותנאי הגירושין. עורכת דין מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה וגירושין, עורכת הסכמי גירושין לבני זוג ומלווה אותם בתהליך עד להשגת אישור להסכם בבית המשפט לענייני משפחה.

    עורך דין גירושין בתל אביב מנסח הסכם גירושין

    מטרת הסכם גירושין היא להנציח את ההסכמות שהושגו בין בני זוג מתגרשים לגבי משמורת ילדים, מזונות ילדים, מזונות וחלוקת רכוש. לחלופין, ייתכן שלא ניתן יהיה להגיע להסכמה עד בוקר משפט הגירושין – ממש "על מדרגות הרבנות", כפי שאומר השיר.

    יחד עם זאת, ככל שתקדימו להסדיר את תיקכם כך ייטב, במיוחד אם המטרה היא למנוע מהומה מיותרת ושכר טרחת עורך דין גירושין בתל אביב.

    האם יש צורך בשירותי עורך דין כדי להכין את הסכם הגירושין?

    מומלץ מאוד לשכור שירותי עורך דין גירושין בתל אביב שיכין את הסכם הגירושין. לחלופין, אם עורך הדין של בן או בת הזוג שלכם כבר הכין הסכם, מומלץ לשכור שירותי עורך דין שיבדוק אותו (מטעמכם) ויוודא שנוספו, נמחקו או תוקנו הוראות חוק חשובות על מנת להגן על זכויותיכם.

    לביטויים כמו "משמורת בלעדית", "החזקה בלעדית", "לשפות בזמן" ו"לוותר על כל תביעות עתידיות" יש משמעויות חשובות מאוד. אתם עלולים להחמיץ בעיות רציניות בהסכם המוצע, או שלא תבינו אילו מילים ספציפיות יש לכלול כדי להגן על האינטרסים שלכם.

    אם לא תזהו פגם בהסכם הגירושין, אתם עלולים בסופו של דבר לאבד זכויות חשובות. הדבר החכם לעשות הוא לשכור שירותי עורך דין גירושין בתל אביב מיד עם ההחלטה על הגירושין, כדי לוודא שאינכם משלמים אפילו יותר בסופו של דבר.

    מתן תוקף של צו בית משפט להסכם הגירושין

    הסכם גירושין צריך לקבל תוקף של צו בית משפט, וכך גם כל שינוי שנערך בהסכם, צריך להיות מוגש מחדש לבית המשפט לענייני משפחה.

    לעורכת דין מעיין סבג יש ותק של שנים רבות בדיני משפחה והיא תלווה אתכם עד להשגת מתן תוקף של צו בית משפט להסכם הגירושין שלכם.

    עורך דין גירושין תל אביב

    אם אתם שוקלים להתגרש, אתם עשויים להתבלבל מכמות המידע שתיתקלו בו בנושא. מה קורה אם תקשיבו לעצות השגויות ותטעו בהגשת תביעת הגירושין שלכם? לחלופין, מה אם לא תדעו איך להבין את דיני המשפחה ותאבדו את זכויותיכם ברכוש הזוגי? עורך דין גירושין תל אביב יגן על האינטרסים שלך בגירושין. עורכת דין מעיין סבג מלווה זוגות בתהליכי גירושין עם ייעוץ משפטי מקיף וייצוג בפני הערכאות הרלוונטיות.

    עורך דין גירושין תל אביב מנהל משא ומתן על ההליך

    מכיוון שגירושין הם אחד ההליכים המשפטיים המורכבים והרגשיים ביותר בדיני משפחה, בני זוג זקוקים לסיוע מעמיק של עורך דין כדי לסיים את נישואיהם. אם אתם ובן או בת זוגכם מסכימים על תנאי הגירושין, תוכלו לנהל משא ומתן על הסדר גירושין עם ייעוץ של עורך דין גירושין תל אביב.

    כאשר אתם מחליטים להתגרש, אם אתם מסוגלים לתקשר, מומלץ לדון על כל אחת מהתוצאות האידיאליות שלך עבור משמורת ילדים, ביקורים, מזונות ילדים, וחלוקת רכוש. אין זה מפתיע שילדים מסתדרים הרבה יותר טוב לאחר גירושין אם ההורים יכולים להמשיך ולאפשר מערכת יחסים איכותית עם הילד ואחד עם השני.

    עריכת הסכם גירושין

    אם אתם מסכימים על תנאי הגירושין, הגעתם להסדרים בכל הנושאים, ואתם מוכנים להעלות את הסכמותיכם בכתב, עורך דין גירושין תל אביב ינסח את ההסכם ויגיש אותו לבית המשפט לענייני משפחה לקבלת תוקף של פסק דין לגירושין.

    אפילו הזוגות שמתקשרים ביניהם היטב, עשויים להיתקל במחסומים במהלך תהליך הפשרה, לכן חשוב לשכור שירותי גישור או עורך דין אם זה יקרה.

    עורך דין מסביר את זכויותיכם

    למרות שאתם עשויים להסס לשכור שירותי עורך דין גירושין תל אביב שיסייע לכם לעבור את הגירושין, חשוב להבין שעורכי דין שמתמחים בדיני משפחה ומיומנים בהליכים הדרושים, בקיאים בחוק. אז אלא אם אתם בטוחים ביכולת שלכם לפרש חוקים ולהשלים כהלכה ניירת משפטית, חשוב שתקבלו ייעוץ של עורך דין לדיני משפחה.

    עורכת דין מעיין סבג מתמחה בדיני משפחה וגירושין ויש לה ותק של שנים רבות בייצוג וליווי בני זוג עד לסיום מוצלח של התהליך, לשביעות רצון שני הצדדים.

     

    השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן