השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית

    עורך דין ירושה ברמת גן

    עורך דין ירושה ברמת גן מייעץ ומייצג היטב

    עורך דין ירושה ברמת גן מייעץ ומייצג היטב את לקוחותיו. הייעוץ ניתן בעת עריכת צוואות והייצוג בעת הגנה עליהם וכדומה. לא חסרות בעיות בין אחים ובין יורשים אחרים על נכסים וכספים אותם מורישים ההורים. את חלקם ניתן לפתור באמצעות משא ומתן מורכב. אחרות נידונות, בלית ברירה, בבתי דין לענייני משפחה. עו"ד מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה וגירושין עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב ערך.

    עורך דין ירושה ברמת גן מייעץ ומייצג היטב – בכל סיטואציה

    עורך דין ירושה ברמת גן מייעץ ומייצג היטב כל לקוח. לעיתים, מדובר על אח הרוצה להתנגד לצו קיום צוואה. לפעמים נדרש ייצוג יורשים בצוואה נגד אחרים המתנגדים להוצאתה לפועל ועוד. כל תהליך כזה מורכב ויש לעשותו בהתאם לחוקים הקיימים. מומלץ לערב אותו מייד כאשר מתחילות הבעיות מצד אחד היורשים בגלל אילוצי זמנים ומסיבות אחרות. למשל, התנגדות לצו קיום צוואה חייבת להינתן תוך 14 ימים מהמועד שפורסם לבקשת קיומה. המתנגד עושה זאת מסיבות שונות: כי הוא חושב שהצוואה נעשתה שלא כחוק ותחת לחץ ואיומים  של אחים, שהיא אינה משקפת את רצון ההורים, כאשר נפלו בה פגמים, כאשר אחד האחים היורשים היה נוכח בעת כתיבתה ובנסיבות אחרות. קודם  שעורך הדין יפעל הוא יוודא שאכן התנאים הללו קיימים על ידי בדיקה מקיפה של כל המסמכים והממצאים המוגשים לו.

    ייצוג בבית משפט

    לקראת הייצוג יכין עורך הדין כתב תביעה/הגנה מבוסס. הוא יצרף מסמכים, עדויות, צילומים, תמלילי הקלטות, קטעי הקלטה וכל עדות אחרת תומכת. ההליך בבית המשפט הוא רב שלבי ותמיד מוצע למתדיינים לעבור תחילה הליך גישור. אם אינו מצליח יחזור התיק לבית המשפט לטובת דיון וקבלת פסק דין.

    שירות ממשרד מעולה

    עו"ד מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה וגירושין עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ, הקשבה והפנמה, שקיפות, ייצוג, ליווי ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך זמן. היא תשמח לשרת אחרים.

    השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן