השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית

    למה חשוב להתייעץ עם עורך דין מקצועי ומנוסה?

    עורך דין משפחה ברמת גן פועל בנחישות

    עורך דין משפחה ברמת גן פועל בנחישות וחושב על כל האופציות האפשריות בכל תיק. המטרה היא השגת תוצאות מוצלחות לטובת פתרון בעיות מורכבות אצל לקוחותיו. הטיפולים נדרשים בתוך המשפחה, מול רשויות ומשרדים ממשלתיים ועוד. הם מורכבים וכוללים גם בירוקרטיה רבה. עו"ד מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה וגירושין עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב ערך.

    עורך דין משפחה ברמת גן פועל בנחישות – מול אנשים וגופים

    עורך דין משפחה באזור רמת גן פועל בנחישות לטובת לקוחו. הנושאים המגיעים אליו רבים ומגוונים וכוללים בין היתר: אימוץ ילדים, הגירה, עריכת הסכמי ממון וגירושין של נשואים או ידועים בציבור. עריכת צוואת וייפויי כוח, טיפול בירושות, אפוטרופסות, ניכור הורי, אלימות בתוך המשפחה ובמיוחד כלפי ילדים ועוד. ההצלחות מושגות בדרכים שונות. בעת סכסוכים בין בני זוג לפני גירושין הוא קודם ינסה להגיע לפשרות באמצעות שכנוע ומשא ומתן. מול רשויות יפעל ביעילות תוך כדי הצגת מסמכים חיוניים נדרשים, בעת הכנת הסכמים ינצל את מלוא הידע המשפטי שלו לעריכתם ועוד. רק במקרים בהם הוא אינו משיג מטרותיו בהתנהלות ישירה ולאחר שהוא בטוח בצדקת טיעוניו, הוא יגיש תביעה לבית משפט כדי לקבל ממנו סעד. ברור לו כי הסכמים ללא מעורבות בתי משפט עשויים לחסוך כסף ללקוח, וכן, זמן וטורח מיותרים. משום כך, הוא נחוש לסיים סכסוכים בדרך זאת.

    מגוון דרכי פעולה אפשריים

    כל תיק נחשב למורכב בצורה כזאת או אחרת ובכל אחד ניתן לטפל מזווית שונה. לאחר לימוד התיק תיבדק האופציה היעילה המתאימה לסיטואציה בה נתון הלקוח. כך לגבי עריכת הסכמי ממון וגירושין, הכנת צוואות, השגת אישורים מרשויות, הגשת תביעה לבית דין ועוד. כל תהליך ייעשה בשיתוף הלקוח.

    שירות ממשרד בעל שם

    עו"ד מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה וגירושין עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממה שירות עם יחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ לכל מתלבט, הקשבה, שקיפות, ייצוג, ליווי ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים. היא תשמח לשרת אחרים.

    השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן