השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית

    חלוקת רכוש בגירושין עם ילדים הינה בעלת חשיבות רבה

    חלוקת רכוש בגירושין עם ילדים הינה בעלת חשיבות רבה מאחר והיא פותרת בעיה רצינית העלולה לגרום למחלוקות עתידיות. הפרידה תהיה שלמה יותר כי היא מפחיתה חיכוכים במערכת היחסים העתידית. במיוחד, כאשר יש ילדים העלולים להינזק ממנה. הפתרון לסוגיה זאת אינו מורכב מדי ועם רצון טוב ניתן להגיע להסכמות חשובות.  עו"ד מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה וגירושין עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

    חלוקת רכוש בגירושין עם ילדים הינה בעלת חשיבות רבה – לשני הצדדים גם יחד

    חלוקת רכוש בתהליך גירושין עם ילדים הינה בעלת חשיבות רבה ותורמת רבות לשני הצדדים. הרכוש נחלק לכספים הצבורים בחשבונות בנקים ובתיקי השקעות ובמקומות אחרים, ובנוסף, נדל"ן משותף כולל הדירה בה התגוררו. קיימים קניינים אחרים כמו מוניטין, עסקים ואלמנטים אחרים השווים כסף. חלוקה צודקת על פי מפתח שוויוני או אחר תוריד מתחים. כספים ניתן לחלק בקלות רבה, כולל אלו המצויים בביטוחי חיים, בקופות גמל וכדומה. הבעיה האחרת היא בעיקר בנדל"ן אבל גם כאן קיים פתרון ישים. יש קודם להעריך את שוויי הנכסים. אחד הצדדים הרוצה לקבל לידו נכס מסוים ישלם לשני את מחצית ערכו. אפשרות אחרת במקרה שיש מספר נכסים, לחלקם בין שני הצדדים ובמידה וצד אחד מקבל לידיו נכסים יקרים יותר הוא יפצה את השני בהפרש. אפשרות נוספת היא למכור את כולם ואז לחלק את הכסף המתקבל בגינם.

    הכנת הסכם

    הסכם גירושים כולל מספר סעיפים נוספים. כך החלטות לגבי משמורת על ילדים, הטיפול בהם, הביקורים אצלם, לגבי חינוכם ורווחתם ועוד. הסכמות משותפות בהתחשבות הדדית מקלה מאוד על הכנתו. בהיעדרן וכאשר קיימות מחלוקות עמוקות, לא יהיה מנוס אלא להגיע לבית הדין לקבלת סעד ממנו.

    שירות ממשרד בעל מוניטין

    עו"ד מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה וגירושין עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ, ייצוג, ליווי משפטי ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן וכדומה. היא תשמח לשרת נוספים.

    השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן