השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית

    מה זה הסכם גירושין טוב?

    הסכם גירושין בהסכמה בעזרת עורך דין יסייע לשני הצדדים לעבור את המשבר בקלות. אחת הסיבות העיקריות לכך כי מדובר על הסכם מחייב הכולל נושאים וסעיפים שונים. כאשר יש הסכמות מוקדמות אז הכנתו תארך זמן קצר יחסית. במידה ואין כאלו אזי בתי דין לענייני משפחה יכריעו לגבי סעיפים שונים בו. עו"ד מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה וגירושין עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    הסכם גירושין טוב בעזרת עורך דין

    הסכם גירושין טוב בעזרת עורך דין נערך על פי החוק וכולל בתוכו את כל ההסכמות שהושגו בעל פה. כאשר קיימת הבנה הדדית לצרכי הצד השני אזי ניתן להיעזר בעורך דין אחד. מחלוקות קשות יחייבו שכל צד יקבל שירות מעורך דין מטעמו. הבעיות החשובות שבמחלוקת הן, לרוב,  המשמורת על הילדים וחלוקת הכספים והנכסים הקיימים. מבין שני אלו – הקושי העיקרי הוא הסכמות לגבי ילדים קטינים, זאת, גם בגלל שמעורבים כאן רגשות. כאן נשאלות שאלות כבדות: היכן הם יתגוררו, מי נושא בדמי המזונות עבורם, שעות ביקור של הורה שאינו מתגורר עימם, חינוכם והטפול השוטף בהם וכדומה. הבעיה האחרת של חלוקת הרכוש והכספים ניתנת לפתרון בקלות רבה יותר בגלל שכאן מדובר בעניינים טכניים שקל יותר להסכים עליהם. חלוקת רכוש מורכבת מעט יותר מאשר כספים אבל ניתן לחלק אותו על פי ערכו.

    הסכם

    הסכם חוקי הוא בעל תוקף משפטי. תהליך הכנתו מורכב אבל מעורבות עורך הדין היכול לנהל משא ומתן, לשכנע צד אחד ולהבהיר נושאים חשובים היא מכרעת.  סיומו החיובי במשא ומתן הדדי ימנע תהליך העלול להיגרר לבתי משפט ולעלות כסף, זמן וכעסים מיותרים. הדבר אף יתרום למערכות יחסים משפחתיות עתידיות רגועות יותר.

    שירות מעורכת דין בעלת מוניטין

    עו"ד מעיין סבג, מומחית בדיני משפחה וגירושין עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ, ייצוג, ליווי משפטי בעת מחלוקות ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, התמחויות והשתלמויות, וכן, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. היא תשמח לשרת נוספים.

    השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן