השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית

    עורך דין גירושין ברמת גן

    עורך דין לענייני גירושין ברמת גן

    לגירושין יש פוטנציאל כל כך דרמטי, עד שזוגות שמתגרשים מתחילים לעתים קרובות מסע ייסורים שעלול להיות טראומטי על ידי הפיכתו למשחק מסוכן. למרות שכנראה לעולם לא ייעשה סרט על חלופה פחות מסוכסכת וחסכונית יותר למקרי גירושים מפרכים, יש דרך טובה יותר, בהתנהלות עם עורך דין גירושין ברמת גן. עורכת דין מעיין סבג, מומחית לדיני משפחה וגירושין, מלווה זוגות עד להשגת הגט המיוחל.

    תפקיד עורך דין גירושין ברמת גן

    בגירושין בשיתוף פעולה, בני זוג שנפרדים מסכימים להישאר מחוץ לאולם בית המשפט. תפקידו של עורך דין גירושין ברמת גן הוא להרכיב צוות שעשוי לכלול עורך דין מומחה לדיני משפחה, יועץ נישואין, מגשר, ופסיכולוג ילדים, אם ילדים מעורבים בהליך.

    לכל אחד מבני הזוג עדיין יש עורך דין משלו. אבל באופן מכריע, בעוד שעורכי הדין עדיין עורכי דין עבור לקוחותיהם, הם אינם יריבים זה לזה; כולם באותו צוות. שאר הצוות ניטרלי, אובייקטיבי ומסתכל על התמונה הגדולה.

    צוות מומחים לדיני משפחה להתנהלות נכונה בדיונים בבית המשפט

    אפילו עם אותם מומחים מורכבים, בני זוג עדיין שומרים על שליטה על התזמון בהגעה להסכם גירושין מחוץ לכותלי בית המשפט או קבלת ההחלטות להעביר את המחלוקות לפתרון על ידי בית המשפט. עורך דין גירושין ברמת גן מייעץ ללקוחותיו על אפשרויות לתכנון פיננסי לטווח קצר וארוך.

    אם הליך הגירושין עובר לבית הדין הרבני, התהליך כעת יתנהל לפי לוחות הזמנים של הדיינים בו. כשהליך הגירושין מתנהל בשיתוף פעולה, ניתן להתקדם בקצב אישי.

    תכנון לטווח הארוך

    להתגבר על גירושים – רגשית – לוקח זמן. זה נכון גם לגבי התאוששות כלכלית מגירושים. אפילו בתרחיש הטוב ביותר, שני בני הזוג לשעבר מסיימים את ההליך עם פחות כספים מכפי שהיו להם כזוג נשוי.

    עורכת דין מעיין סבג מעודדת את הלקוחות שלה לפתח חשיבה ארוכת טווח לגבי בנייה מחדש של עושר או תשלום חובות. כמה מתכננים פיננסיים אומרים שעשויות לקחת שנתיים עד ארבע שנים כדי להחזיר את הכסף שאבד בגירושים.

    השאירו פרטים לשיחת ייעוץ אישית




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן